zaterdag 3 september 2011

Een leuke workshop!

Eerder dit jaar heb ik een workshop culinaire fotografie gedaan. Een hele zaterdag ben ik in een studio bezig geweest, o.l.v. een culinair fotografe, met het stylen van eten, diverse lichtopstellingen uitproberen om uiteindelijk een foto te maken van het product. In totaal waren er drie settings om aan de hand van voorbeelden een product dusdanig te fotograferen dat het bijvoorbeeld in 'de Allerhande' of een ander tijdschrift, dan wel in een kookboek zou kunnen staan.

Het was in ieder geval een hele uitdaging! Door het vele oefenen waren de foto's goed belicht dat nabewerking absoluut niet nodig was. Ik was helemaal in mijn nopjes, niet alleen het eindresultaat fotograferen was zo leuk, maar de styling van het eten vond ik eigenlijk net zo gaaf om te doen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten