vrijdag 25 november 2011

In de prijzen

Het is al weer een tijdje geleden, maar ik vind het toch wel de moeite waard om te laten zien. Ik heb voor twee van mijn foto's een eerste prijs gewonnen. Het zijn foto's die ik al lang en breed heb laten zien op mijn oude weblog hoor....maar desalniettemin ben ik er trots op.





En vandaag kreeg ik bericht dat de bovenstaande foto in de kalender 'De Twaalf Provinciƫn' komt te staan, jippie!

De andere prijs heb ik gewonnen op de laatste avond van de fotoclub in het afgelopen seizoen met de inzending voor de wedstrijd 'je beste foto'. Het is een foto van Londen geworden. 





5 opmerkingen:

  1. Proficiat Laurette! Dit is toch een hele eer en wat mij betreft ook helemaal verdiend:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed en ontzettend leuk, Laurette. Jihoe! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel.......leuk om te horen :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat. Wat zul je je trots voelen. En dat mag hoor, het zijn geweldige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Laurette, van harte want het zijn foto's waar je trots op kunt zijn.
    Ik ben inmiddels ook uitgeweken want ik denk dat weblog niet meer goed komt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen