donderdag 2 december 2010

Herfstplaatjes

Ik kijk naar buiten en het is een winters landschap, ik moet zeggen ik was niet zo euforisch als vorig jaar toen de sneeuw begon te vallen. Ik kan me de hele lange winter nog goed herinneren en vooral eind februari/maart was ik toch wel helemaal klaar met die sneeuw. Nu valt het al vroeg in het jaar het is nota bene nog herfst!
Over de herfst gesproken, door het ziekbed en overlijden van mijn schoonmoeder heb ik het idee dat de herfst helemaal aan mij voorbij is gegaan en zijn de herfstfoto's op een hand te tellen. Het is niet anders, maar ik wil ze toch nog even laten zien.







9 opmerkingen:

  1. Ja ik heb hetzelfde...en velen met ons.
    Als je in geen jaren sneeuw hebt gezien is het fantastisch maar nu heb ik het gevoel dat we er nog maar net van af zijn.

    het zijn er misschien niet veel laurette, maar deze foto`s zijn wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop ook een beetje achter.
    En tijd voor winterse foto's heb ik niet gehad.
    Tegen de tijd dat ik een vrije dag heb dooit het waarschijnlijk al weer.
    Ach ja, gelukkig is de winter pas net begonnen.
    Mooie plaatjes hierboven, goed belicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je de draad weer oppakt Laurette de herfst had dit jaar een vreemd verloop vind ik zelf en dat zal voor jou des te meer zijn. Maar dat de winter al in de herfst begint is het bepaald ook niet. Deze foto's zijn wel pareltjes zeker nu met al die sneeuw nu nog even genieten van wat was.
    groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juweeltjes van herfstfoto's Laurette! Prachtig belicht en heel mooi gefocust!
    Het gaat idd wat rap met de wintertaferelen, nu laat de eik hier achter onze tuin pas zijn bladeren vallen...raar gezicht zo op de sneeuw..:-0

    BeantwoordenVerwijderen
  5. anders wel prtachtige herfstfoto,s die je gemaakt heeft, en laat alles zijn plek vinden het hoeft ook niet in een tempo neemt de tijd ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige paddestoelen foto's. Weer even terug naar de herfst. De laatste dagen was het winters, koud...sneeuw, een beetje te vroeg vond ik. Hoewel ik wel heb genoten vrijdag van de sneeuw, maar de winter duurt nog zo lang.

    Goetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fraai weergegeven deze paddenstoelen!
    Ik ben even door je blog gewandeld, en ik kwam meer mooie plaatjes tegen.
    Wat me aanspreekt is je eigen kritische blik op je foto's, daar herken ik veel in.
    Is ook prima, je leert er veel van en het houdt je scherp.
    Groetjes en een fijne zondag
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De winter is het langste seizoen de laatste jaren. Niet echt mijn ding. Ik zie meestal ook liever herfstfoto's, bijvoorbeeld.
    De onderste paddestoel glimt helemaal. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom je gewoon even een fijn weekend wensen en ik hoop dat je niet te veel last hebt van al dat barre weer.

    BeantwoordenVerwijderen